ماجرای افزایش حق مسکن ۱۴۰۳ کارگران چه بود؟ | معاون وزیر کار مُنکر شد اخبار فروش حواله خوردو جانبازان تکذیب شد قیمت توافقی با دلار ترجیحی | کالا‌ها با دلار چند تومانی وارد می‌شوند؟ یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش قیمت دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

انفجار در خط سراسری انتقال گاز کشور | آیا قطعی گاز به مشهد می‌رسد؟ (۲۵ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۱۱۷۶۸
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
انفجار در خط سراسری انتقال گاز کشور | آیا قطعی گاز به مشهد می‌رسد؟ (۲۵ بهمن ۱۴۰۲)
حوالی ساعت ١ بامداد امروز در اثر اقدامات خرابکارانه، انفجاری در خط لوله گاز سراسری اتفاق افتاد.

به گزارش شهرآرانیوز، درپی عملیات و اقدامات خرابکارانه حوالی ساعت ۱ بامداد، انفجار در خط لوله گاز سراسری اتفاق افتاد. این اقدام خرابکارانه باعث شده تا به این لحظه قطعی گاز صنایع و ادارات درخراسان شمالی همچنین شهر‌هایی مثل زنجان و لرستان به همراه داشته باشد.
بر اساس گفته‌ها خط گازی که منفجر شد، شریان اصلی انتقال گاز طبیعی از پالایشگاه‌های خلیج فارس به سمت شهر‌های بزرگ از جمله تهران، اصفهان و مشهد است.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، در پی وقوع انفجار خط لوله سراسری گاز گفته است: مشکلات پیش‌آمده برای خط لوله سراسری در حال مدیریت است.   آتش‌سوزی مهار شده و عملیات بازسازی خط لوله و بازگرداندن آن به سرویس در سریعترین زمان ممکن در دستور کار است، همچنین برای روستا‌های اطراف خط لوله که دچار قطعی گاز شده‌اند سوخت جایگزین و LPG به حد کافی تامین شده است لذا مردم نگرانی از بابت قطع گاز نداشته باشند.  



وی افزود: حوالی ساعت ١ بامداد امروز در اثر قدامات خرابکارانه، انفجاری در خط لوله گاز سراسری اتفاق افتاد.

عقلی یادآورشد: در حال حاضر آتش‌سوزی خط مهار و عملیات بازسازی خط لوله آغاز شده است و امیدواریم که در سریع‌ترین زمان ممکن خط لوله تعمیر شده و به سرویس باز گردد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اعلام اداره هواشناسی، استان خراسان رضوی در هفته آینده روزهای سردی را در پیش دارد.تا به این لحظه مدیران استانی در خصوص اتفاق پیش آمده و و احتمال  ادامه دار شدن تبعات آن به استان خراسان رضوی  اعلام نظری نکرده اند و پیگیری شهرآرانیوز در این خصوص ادامه داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->